Повернення квитків

Надіслати на електрону адресу support@avtovokzal.pl.ua, бланк квитка вказавши причину повернення. Наші спеціалісти опрацюють запит протягом 2-3 робочих днів, рішення буде відправлено на електронну пошту, вказану при оформленні замовлення. 

Напишіть нам на електронну пошту support@avtovokzal.pl.ua, або зателефонуйте до нашого Call центру. Наші співробітники обов’язково вирішать Вашу проблему і Ви отримаєте квиток з правильними персональними даними.

Сума повернення залежить від умов перевізника і від часу, що залишився до відправлення.

Умови повернення квитка знаходяться у відкритому доступі і вказані на сайті до оформлення бронювання, а також продубльовані в нижній частині самого квитка.

Детально ознайомтеся з умовами перед оформленням заявки на повернення коштів. 

Редагувати вибраний час або дату поїздки, перенести рейс на інший день або змінити вибрані місця після оплати квитків неможливо.

У більшості випадків ви можете зробити повернення квитка до початку рейсу і вибрати нові квитки на інший час або дату.

Перед оформленням повернення уважно ознайомтеся з умовами перевізника, зазначеними на квитку.

Якщо Ви запізнилися на рейс, уважно ознайомтеся з умовами повернення, які вказані на вашому квитку.

Деякі перевізники дозволяють повернути квиток після початку рейсу і повертають частину його вартості.

При наявності доступної умови, дотримуйтесь інструкції подання запиту на повернення – стаття “Як оформити повернення коштів”.

У разі скасування рейсу перевізником ви заздалегідь отримаєте смс-повідомлення на номер телефону, вказаний при оформленні замовлення. Тому дуже важливо вводити коректний номер, щоб ми змогли попередити вас про зміни або підтвердити оплату квитків.

Якщо ви прибули на посадку і не можете знайти автобус, обов’язково зв’яжіться з перевізником за контактами, вказаними в вашому квитку, можливо, автобус ще не поданий для посадки або змінена платформа.

Нагадуємо, що при будь-яких проблемах з поїздкою ви завжди можете звернутися в службу підтримки.